P90X پرایمر و هشدارهای برای مبتدی

[ad_1]

P90X در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش خانه رژیم شاید تا کنون. واقعیت این است که این برنامه ساخته شده است برای افرادی که در حال حاضر مناسب است. این منطقه یکی از بازاریابی قطع که احساس می کنم به درستی ابلاغ شده اما می ایستد به عنوان حیاتی است.

P90X طراحی شده است که به بدن های باور نکردنی را بیش از نتایج در 90 روز زمان است. این است یکی دیگر از نقطه درگیری که ای کاش بیشتر بود به وضوح مورد بحث در بازاریابی است. شما می توانید فرآیندی نتایج تناسب اندام در 90 روز, اما دستاوردهای بزرگ و فربه ظاهر آمده از انجام برنامه چند بار.

توسعه دهندگان از این برنامه می تونی هورتون (تناسب اندام گورو), Carl Daikeler (Beachbody مدیر عامل شرکت) استیو ادواردز (Beachbody تناسب اندام مشاور), کری وایت (متخصص تغذیه) ند فار (مدیر خلاق) و ماسون Bendewald (تمرین تصویری مدیر) . آنها مشغول به کار دست در دست به منظور تدوین P90X.

مانند هر دیگر آزمایش آنها جمع شده اند و مستند تمام اطلاعاتی که آنها نیاز مانند حرکت یا رشته های که مناسب برای P90X. این شامل حیاتی منطقه از رژیم غذایی و چارچوب زمانی برای تکمیل این برنامه و دریافت نتایج. ظاهرا آن زمان دو سال برای P90X به طور کامل قبل از آن را برای عموم منتشر شد. من می خواهم بگویم که اگر در یک منطقه که در آن P90X است کاملا موثر آن است که چگونه با دقت آن را با هم قرار داده شد. به وضوح سطح آزمایش و پژوهش حرفه ای و کامل.

بنابراین در اصل چه هستند, برنامه روزانه تمرینات مورد واقعا ؟ P90X است که ترکیبی از تکنیک های ورزش مانند آموزش قدرت, قلب, کشش, یوگا و plyometrics بافته شده با هم به توان تحت بهنگام شرایط در تجویز شدت.

وجود دارد چند روال یا تمرین به منظور هدف قرار دادن زیر عضله مناطق و آزمون مهارت های مختلف (قلب و قدرت و کشش). شما باید تعداد 12 دی وی دی تمرینات در این برنامه از جمله:

  1. قفسه سینه و پشت (pectorals پشت عضله دوسر و سه سر)
  2. Plyometrics (پاها, کامل بدن)
  3. شانه ها و بازو (عضله دوسر شانه)
  4. یوگا X (full body)
  5. پاها و پشت (قدس همسترینگ گوساله و برگشت)
  6. Kenpo X (full body)
  7. کشش X (full body)
  8. هسته Synergistics (full body)
  9. قفسه سینه و شانه ها و ماهیچه سه سر (pectorals و شانه ها و ماهیچه سه سر)
  10. عقب و جلو بازو (پشت ،
  11. قلبی X (full body)
  12. Ab Ripper X (abdominals هسته)

همانطور که برای P90X Nutrition طرح را شامل سه مرحله برای پوشش دادن صبحانه, ناهار, شام و حتی تنقلات. دوباره وجود دارد کامل با کیفیت که در آن شما می توانید به سادگی دیدن چیزهایی بودند فکر با مراقبت های بزرگ است.

فاز 1: چربی پاره پاره کننده – برجسته پروتئین بالا (50%) از رژیم غذایی کم کربوهیدرات (30%), عضلات, تقویت, در حالی که کاهش چربی بدن است.

فاز 2: تقویت کننده انرژی – حفظ فاز 1 اما پروتئین و کربوهیدرات هستند به همان میزان یا نسبت 40% در هر.

فاز 3: استقامت Maximizer – افزایش مصرف کربوهیدرات ها (60%) و کاهش مقدار مصرف پروتئین (20%). این یک ورزشی, رژیم غذایی مورد نیاز برای حفظ و حمایت از عملکرد اوج.

برای هر فاز تغذیه آنها را مونتاژ مجموعه ای از برنامه های غذایی برای جبران هر آنچه که مورد نیاز بدن را به خوبی انجام دهد در حالی که انجام P90X.

آنچه شما نیاز دارید در اجرای روال? استاندارد ابزار به شما خواهد شد با استفاده از: بلوک های یوگا و مت, دمبل, pull-up / چانه تا نوار دستکش فشار تا دسته و یک صندلی.

دو چیز را به مراقب باشید از قبل از خرید به این برنامه عبارتند از: 1. مطمئن شوید که شما don't دلسرد اگر شما یک مبتدی. آن پیشرفته تلاش برنامه ساخته شده برای مردم با برخی از پایه و اساس در تناسب اندام است. 2. انتظار می رود نتایج جدی آمده از انجام برنامه چند بار در طول سال نه فقط در یک دوره 90 روزه.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *