6 مرحله از تمرین

[ad_1]

یک روز دیگر در ورزشگاه دور دیگری از “دیوانه چیزهایی که مردم را هنگامی که آنها تمرین”.

من همیشه به شما بگویم در مورد یک زمان من به تماشای یک مربی دستور مشتری خود را برای ایستادن در یک Bosu توپ پوشیدن دستکش بوکس و سپس انجام برخی از نوع whacky معکوس پانچ/پشت دست ضربه زدن با کف دست زدن در حالی که این مربی پشت سر او ایستادند برگزاری پد ؟

من لال بود…تا زمانی که در همان ورزشگاه – من به تماشای مختلف مربی دستور مشتری خود را برای قرار دادن پشت او پا در Bosu توپ و پای جلو در یک طرح میتوانست دمبل (!!!) و آیا تقسیم squats.

به طور جدی این مربی تا به حال مشتری خود را ایستاده بر روی یک دمبل. چه چیزی اشتباه است با این بچه ها ؟ به هر حال من نمی بینم هر چیزی که احمقانه این آخر هفته اما من به تماشای یک پسر انجام بازوها و سینه و پرس و سپس تمیز و پرس supersetted با squats.

احتمالا یکی از بدترین تمرین سفارشات من تا کنون شاهد بود. بنابراین امروز ما در حال رفتن به پوشش بهترین ورزش جهت حداکثر نتایج در حداقل زمان تمرین. در اینجا چگونه آن را می رود.

بهترین تمرین و ورزش منظور شده است:

مرحله 1: گرم کردن

مرحله 2 (اختیاری): مهارت/قدرت آموزش

مرحله 3: عمده جنبش مقاومت آموزش مستقیم مجموعه یا سوپرست

مرحله 4 (اختیاری): سوپرست حرکات جزئی و یا مدارهای

مرحله 5: نیم تنه آموزش

مرحله 6: آموزش فاصله

بیایید نگاهی به هر مرحله با جزئیات بیشتر.

مرحله 1 – گرم کردن

این زمان به پرش بر روی تردمیل. می کند که شما آماده برای مرحله 2-5. بنابراین ما جست و خیز آن و تمرکز بر یک به طور کلی وزن بدن در ورزش, گرم کردن که شامل همه گروه های عضلانی اصلی & مفاصل.

مرحله 2 – مهارت های آموزشی برق (اختیاری)

مهارت و قدرت آموزش باید انجام شود در شروع تمرین در حالی که خود سیستم عصبی تازه است و نه خسته. همین دلیل است که شما نباید فراموش قدرت پاک در پایان تمرین یا supersetted با squats. مگر اینکه شما مثل آسیب و دوست نداشتن نتایج.

مهارت و قدرت آموزش نیز اختیاری برای از دست دادن چربی, اما اگر شما هر گونه ورزشی و یا حداکثر قدرت بيشينه اهداف این زمان برای موثر ترین آموزش.

به علاوه این نوع از آموزش است که بد نیست برای از دست دادن چربی, اما آن را فقط باید انجام شود مناسب برای تمام سطوح.

حتی مبتدیان می توانید قدرت های آموزشی از قبیل انجام می دهند بسیار کم (4-6 اینچ) جعبه جهش – یعنی پریدن از طبقه بر روی یک سطح محکم مانند بالا هوازی گام.

به هر حال این یک موضوع پیچیده است و ما می توانیم دوباره آن را یک روز دیگر.

مرحله 3 – عمده جنبش مقاومت آموزشی (مستقیم مجموعه یا سوپرست)

اگر شما در حال آموزش برای از دست دادن چربی و به دست آوردن بیشترین مقدار کار انجام شده در حداقل مقدار از زمان شما را به چوب افزارهايی به عنوان مشخص شده در تلاطم تمرین آموزش. ساده اما موثر است.

با این حال, اگر شما می خواهید به طور چشمگیری افزایش قدرت خود را در مطبوعات نیمکت deadlift چمباتمه زدن قدرت پاک chin-up و یا 1-leg squat, شما همچنین می توانید مجموعه های مستقیم قبل از اینکه شما را به افزارهايی.

با مجموعه های مستقیم برای قدرت رویکرد شما را بیشتر از بقیه (2-3

دقیقه) بین ست ها.

متناوبا, شما می توانید سوپرست یکی از کسانی که تمرینات قدرتی غیر قابل رقابت جزئی حرکت یا کشش.

برای مثال اگر من با تمرکز بر مطبوعات نیمکت قدرت من ممکن است کشش من psoas (فلکسور ران) منطقه بین ست ها یا سوپرست دمبل عقب سهگوش را افزایش می دهد – چیزی که با استفاده از زمان بین ست اما نمی مختل قدرت عملکرد.

دوباره یک موضوع برای یک روز دیگر…و آینده Meathead تمرین.

مرحله 4 – حرکات جزئی (افزارهايی یا مدارات)

من اعتقاد دارم که شما بیشتر عضله سازی و افزایش قدرت هنگامی که شما انتخاب می کنید افزارهايی بیش از مدارهای. که گفت:, اگر شما فقط می خواهید به از دست دادن چربی و حفظ عضله خالص شما می توانید تمرینات خود را سریعتر با برگزاری تمرینات خود را در سوخت و ساز مقاومت مدار است.

مرحله 5 – بالاتنه آموزش

من ترجیح می دهم در این مدت بیش اصلی آموزش` اما اساسا ما در حال بحث در مورد همان چیزی که. کار خود را abs داخلی پایین عضلات پشت و…. با استفاده از تمرینات ثبات – به عنوان انجام شده است در همه از تمرینات است. هیچ بحران, بدون نشستن یو پی اس. گاهی اوقات مدرسه خوب است اما نه وقتی که می آید به آموزش ab.مرحله

6 – فاصله آموزش

به جای انجام طولانی و آهسته و خسته کننده قلب شما در حال رفتن به استفاده از آموزش فاصله برای سوزاندن چربی شکم است. شما فقط نیاز به صرف 15-20 دقیقه انجام آموزش فاصله به جای 40 دقیقه یا بیشتر از قلب.

که پیچد تا کامل سوزاندن چربی, تمرین ورزش سفارش. شما صرفه جویی در وقت و پول با استفاده از این برنامه در حالی که گرفتن نتایج بیشتر و گرفتن بدن شما سزاوار.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *