10 ظالمانه راهنمایی برای بازاریابی یک بهداشت روانی یا روان درمانی خصوصی عمل

[ad_1]

بدون مقدمه شما می خواهید راهنمایی:

نکته #1: قرار دادن تمام مشتریان در لیست ایمیل خود را

نگه داشتن یک لیست ایمیل از مشتریان خود را هر دو در حال حاضر و سابق. دریافت مجوز برای آنها ارسال dead-ساده خبرنامه از خود عمل خصوصی–یک صفحه! نه دو! و آسمانها به murgatroid-نه چهار.

تشویق مشتریان یا بیماران برای چاپ به جلو و توزیع خبرنامه خود را به دوستان و خانواده. این ساده عضویت در خبرنامه هیچ چیز بیش از mental health tips, فصلی, داستان حس مشترک تفکر راست و مقالات خیلی خوب است که خوانندگان دریغ نه برابر آن را به جیب خود.

اگر شما e-mail خود را به مشتریان ارسال خبرنامه به خودتان و “کپی کور” مشتریان. تنها آدرس ایمیل خود را نشان می دهد برای جلوگیری از نقض بیمار محرمانه. همین حالا یک اشتباه در انجام این رویه گام.

امن تر و بهتر راه این است که به چاپ و ایمیل یک کپی از خود را ساده است-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند عضویت در خبرنامه به شما و مشتریان شما. مطالعات نشان داده اند که پستی در یک پاکت نامه است که خواندن 15 بار بیشتر از e-mail! در نظر گرفتن هر دو را انجام دادند.

نکته #2: ارسال ساده خود را گودی و در عین حال با قدرت Punchy خبرنامه به بالا 50 (50) تنها تفریح و سرگرمی, بهداشت روان و جامعه مراکز.

ارسال آن به نیمه راه, خانه, بزرگسالان محافظ خدمات اجتماعی و دیگر خدمات سازمان. تنها 50. فراموش نکنید که پوشش گسترده. 50 هزینه خواهد شد $است .44 x 50 در پستی به همراه پاکت نامه. مهم این است که انجام این کار در هر ماه–هیچ می شکند. شما در حال ساختمان قدرتمند بالا از ذهن دید و خبرنامه رفتن ویروسی. بازاریابی ویروسی در حال عبور همراه از فروش اطلاعات از انسانی به بعد. تفریح و مراكز اغلب پست بهداشت و سلامتی اطلاعات خود را در لابی تابلوهای اعلانات و ممکن است خوشحال به ارسال خبرنامه خود را.

نکته #3: ایضا چند مکان دیگر

فروشگاه های مواد غذایی — سعی کنید آنها را بیش از حد. بسیاری از کسب و کارهای کوچک با مشتری در انتظار مناطق مانند لحظه Lubes و غیره نیز پست قابل مشاهده تابلوهای اعلانات. این شامل تعویض روغن و تعمیر مراکز, سخت افزار, فروشگاه, کافی شاپ ها, و بیشتر. نگه داشتن نسخه از خبرنامه خود را با شما در ماشین خود را به صورت ناگهانی بینش و ارسال ایده ها. (فراموش نکنید که به نگه داشتن یک مینی منگنه در محفظه دستکش خود را — یکی از کسانی که کمی قرمز jobbers.)

نکته #4: ترویج و ارائه موضوعاتی که مردم می خواهند و می خورد تا

در پایین شما ساده است-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند عضویت در خبرنامه را دید به موضوعاتی که شما در حال مایل به صحبت می کنند به صورت رایگان. افزایش با ذکر تخصص خود را در شرایط خاص و ارائه سخنرانی با خودتان به عنوان سخنران ویژه در فصلی یا موضوعات داغ.

که دوباره خواندن. فصل و یا موضوعات داغ.

انجام این کار: رفتن به “Google AdWords”. پیدا کردن “کلمه کلیدی ابزار”. Google AdWords گوگل “کلمه کلیدی ابزار”. در حال حاضر در نوع “مشکل” و ببینید چه چیزی می آید تا. یا به همان چیزی که با توییتر. شما را پیدا خواهد کرد آنچه در جهان نگران است. شما را کشف شایع ترین جستجوهای است که با شروع این چند کلمه. (نوشتن این مقاله برای شما من فقط این ورزش است. مشکل با – آورده تا “مردان” “زنان” “پول” “نو” “مواد غذایی” ، در حال حاضر آن را دوباره انجام و گسترش است. شما کشف آنچه که مردم می خواهند از شما بشنوم. کنار هم قرار دادن پنج سخنرانی است که در گذشته 25 دقیقه. شما ترویج این 25 دقیقه سخنرانی (نه 30 اما 25 دقیقه) در پایین خود را ساده است-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند عضویت در خبرنامه.

نکته #5: حفظ کپی در اتاق انتظار خود را.

نگه داشتن نسخه ساده-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند خبرنامه در اتاق انتظار خود را. مشتریان آن را انتخاب کنید تا مسائل آنها را در یک کیف پول و جیب آنها را به دوستان و تصویب آنها را در اطراف در محل کار. این را قرار داده خبرنامه خود را در حال حرکت با اهرم. این است که به نام بازاریابی ویروسی است.

نکته #6: توزیع نسخه پزشک, دندانپزشک و دیگر شیوه های پزشکی است که شما نگه داری.

بپرسید اگر شما می توانید محل خود را ساده است-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند خبرنامه در اتاق انتظار از دکتر خود. (چند نسخه بر روی یک میز قهوه برای مثال.) قرار دادن یک کپی در یک پلاستیک شفاف بارگذاری بالا ورق محافظ. این فریاد “میز کپی” حتی بدون این کلمات نوشته شده بر روی آن. هنگامی که مشتریان و بیماران دیدن این کپی آنها تقریبا هرگز راه رفتن با آن را موجب خروج از آن برای تعداد زیادی از افراد دیگر برای دیدن در این دوره از یک ماه. این متخصصان پزشکی که شما نگه داری مدیون شما. نمی پرستار بپرسید و یا جلوی میز منشی ، پزشک بپرسید و یا حرفه ای پزشکی در وسط تشریحی روش شما برای پرداخت. نه من شوخی نمی کنم.

نکته #7: همکاری و پول در حالی که افزایش معارفه

ارائه بخش پایین خود را ساده است-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند در خبرنامه حرفه ای متحد به عنوان فضای تبلیغاتی است که شامل یک خط از متن. این باید حرفه ای که شما با آنها رقابت نیست. این حرفه را دوست دارم به شما پرداخت برای قرار گرفتن در معرض. تجارت با آنها را بنابراین شما می توانید قرار گرفتن در معرض به همه مشتریان خود و بیماران است. شما فقط شکل خود را “مرتبط در گروه”. یک یا دو خط از متن این ترفند را انجام دهد. باید فضای کافی برای پنج تا شش تبلیغات خطوط و گسترش توزیع خود را. همه برنده, به خصوص شما. ما نشان می دهد جامع بهداشت حرفه ای ماساژ درمانی حرفه ای کایروپراکتیک حتی ویتامین فروشگاه! Walgreens محلی خود را ممکن است خرید فضای تبلیغاتی. آن را بهبود بخشد “قد” از خبرنامه خود را و شما می توانید پول را برای پوشش خبرنامه خود را هزینه.

نکته #8: ارسال نسخه های سخت به رسانه های محلی.

جامعه محلی خود را به رسانه ها-رادیو و تلویزیون و روزنامه ها. خبرنگاران از این رسانه ها تقلا در اوج ناامیدی برای پیدا کردن هر گرم سالم سلامت روان حرفه ای است که آنها می توانید مصاحبه در زمانی که یک بحران رخ می دهد و یا ملی اخبار رویداد بر روح و روان ملت است. بحران در فورت هود یک مثال خوب است. آن است که اتفاق می افتد همانطور که من نوشتن این مقاله است.

موضوعات دیگر شامل استرس کوچک سازی و بازمانده سندرم یا افسردگی و فعلی 2009 اقتصاد بحران نمونه های خوبی هستند. آنها نیاز به کارشناسان. که شما. ارسال خبرنامه خود را به یک خبرنگار و یا “میز خبر” تماس در هر ماه است. زمانی که اخبار مربوط به رویداد بازدید تلفن تماس شما I-M-Me-D-I-در-E-L-Y! بگو: “من متخصص در ____. من در دسترس هستم برای مصاحبه اگر شما به آن نیاز دارید.” شما ممکن است در تلویزیون و یا رادیو در عرض چند ساعت. من انجام داده ام این–آن کار می کند. (شما خوشحال خواهد شد که شما خواندن این مقاله به این نکته به تنهایی.) اگر شما انجام یک کار خوب است و یک صبح ایستگاه رادیویی بپرسید اگر شما می توانید خود را ساعت یک بار در ماه برای پاسخ به بهداشت روانی پرسش از مخاطبان است.

حفظ شماره تلفن از, رسانه ها در تلفن همراه خود یا ضبط به داشبورد ماشین خود را به دلیل این است که در آن شما خواهد بود زمانی که شما از شنیدن یک داستان اخبار شما می خواهید به سقوط. این “توفنده خبر”. شما شنیده ام از توفنده یک حزب ؟

نکته #9: ارسال کپی به رقبای خود.

من آجیل ؟ هیچ. هر حرفه ای سلامت روان در عمل خصوصی اشاره و مشتریان یا بیماران به سایر درمانگران. چه کسانی آنها را انتخاب می کنید ؟ بیشتر از زمان انتخاب شده است بر اساس آشنایی تا آنجا که تجربه و تخصص. شهرت به عنوان به خوبی. و از کجا شهرت آمده است ؟ یک مکان – آشنایی. آیا بچه خود را. شما می دانید این درست است. نام شما از شنیدن ترین بهترین مرد. همه فکر می خواهم این را به برخی از درجه است. بنابراین بهره برداری از واقعیت است. نام و چهره باید به ذهن می آیند. این حرفه ای لذت ببرید عضویت در خبرنامه و شما را در رسیدن به “بالا از ذهن” دید. آن را به مدت شش ماه برای رسیدن به این اثر. سپس کتی نوار درب.

نکته شماره 10: ارسال ساده-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند خبرنامه به EAPs.

EAPs بزرگ ارجاع به منابع, اما می توان آن را سخت برای به دست آوردن یک قرار ملاقات با آنها به بحث در مورد خدمات خود را. و شما نیاز به بیش از یک لمس برای گرفتن متوجه شده. اجازه دهید خود را در خبرنامه آیا صحبت کردن برای شما. تماس با ما کمک به کارمند حرفه ای انجمن در 703-387-1000 و کشف که در آن فصل های محلی در منطقه خود را ملاقات. جمع آوری کارت های کسب و کار و ارسال خبرنامه خود را به این مردمی. اگر شما پیوستن به EAPA شما پیدا کردن آدرس خود را آنلاین. پس از چند مسائل مربوط به این مردمی آن خواهد شد آسان تر برای به دست آوردن چهره به چهره ملاقات. دریافت کنندگان را به احساس مانند آنها در حال حاضر می دانم که شما. آنها فکر می کنم شما یک هنرمند مشهور. که به دلیل تکرار و دیدن نام خود را و خود را ساده است-گودی و در عین حال punchy و قدرتمند عضویت در خبرنامه.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *