کاهش وزن می تواند واقعاً دشوار باشد (رژیم لاغری)

کاهش وزن می تواند واقعاً دشوار باشد. برای شروع کار ، چقدر وزنی را که می خواهید از دست بدهید ، کار کنید. با اضافه وزن بیشتر افراد ، چگونگی مشاهده “وزن سالم” می توانیم چربی خورده باشیم.

شاخص توده بدنی شما (BMI) اندازه گیری وزن شما نسبت به قد شما است. اگر این اندازه گیری ها را می دانید ، می توانید از یک ابزار آنلاین رایگان برای پیدا کردن BMI و وزن مورد نظر خود استفاده کنید. می توانید از ماشین حساب BMI ما استفاده کنید.

اگر وزن بیش از آنچه فکر می کنید ، ناراحت نشوید و احساس نکنید که باید اقدامات شدید انجام دهید. آن را در اهداف کوچک بشکنید و هر بار یک قدم روی آن متمرکز شوید.

اگر وزن زیادی برای از دست دادن دارید ، هدف خود را از دست دادن 10 درصد از وزن بدن خود قرار دهید. این مزایای سلامتی بزرگی خواهد داشت – حتی اگر در پایان اضافه وزن دارید – و می توانید احساس دستیابی بیشتری داشته باشید. اگر می خواهید مدت زیادی طول بکشد تا به وزن ایده آل خود برسید ، ناامید نشوید. تعجب آور نیست – احتمالاً به تدریج زمان زیادی طول کشید.

دریابید که چرا باید وزن و اندازه کمر خود را بدانید.
3. تغییراتی ایجاد کنید که برای شیوه زندگی شما مؤثر باشد
سبک زندگی تناسب اندام سالم را تغییر می دهد رژیم لاغری

در این زمان از سال ، ما به خصوص با رژیم های غذایی ، ابزار و غذاهایی که ادعا می شود به ما در کاهش وزن کمک می کند ، غرق هستیم. اصل اصلی کاهش وزن این است که انرژی مصرفی (کالری) شما باید کمتر از انرژی مورد استفاده شما باشد.

فراتر از آن ، رژیم های غذایی متفاوت از هر شخص متفاوت است – یکی از بزرگترین عوامل پیدا کردن چیزی است که می توانید به آن بچسبانید. نکته مهم این است که مسیری را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند که درباره “رژیم غذایی” فکر نمی کنند ، بلکه رویکردی است که می توانید در درازمدت از آن متناسب با سبک زندگی شما مفید باشد ، مفید است. برخی افراد کاهش چربی یا کربوهیدرات را کاهش می دهند ، برخی کالری را شمارش می کنند ، در حالی که برخی دیگر کالری مصرفی خود را در روزهای معینی کاهش می دهند. مهم است که برنامه شما آنچنان محدود کننده نباشد که باعث کاهش گروه های غذایی کامل شود ، بنابراین مواد مغذی ضروری را از دست می دهید.

اگر با شخص دیگری زندگی می کنید ، حمایت از آنها می تواند بسیار حیاتی باشد ، بنابراین در معرض وسوسه غذاهای ناسالم در خانه نیستید

در مورد آنچه برای شما کار می کند فکر کنید. این یعنی واقع بینانه بودن در مورد سبک زندگی خود – چقدر باید برای غذا ، مهارت های آشپزی و ترجیحات غذایی هزینه کنید. برای دیدن تأثیر ماندگار در وزن خود ، باید تغییرات را به خوبی انجام دهید ، بنابراین مهم است که اینها واقع بینانه باشند. ترفندهای کوچک می توانند احساس ناچیز کنند ، اما اگر به آنها بچسبید ، به تدریج اضافه می شوند.

اگر با شخص دیگری زندگی می کنید ، حمایت از آنها می تواند بسیار حیاتی باشد ، بنابراین در معرض وسوسه غذاهای ناسالم در خانه نیستید. از آنها بخواهید تا از شما حمایت کنند یا حتی با شما وزن کم کنند.

پشتیبانی گروهی برای برخی افراد به خوبی کار می کند. شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه پیوستن به یک گروه لاغری منجر به کاهش وزن موفق تر از کسانی که نمی شوند عضو می شوند. این ممکن است ارزش صحبت با پزشک معالج و یا پرستار خود را داشته باشد ، که بتواند به شما بگوید گروههای محلی وجود دارند که می توانید به آنها بپیوندید یا به آنها مراجعه شود ، و ممکن است آنها نیز پشتیبانی دیگری را به شما ارائه دهند.

نشان داده شده است که ترکیبی از تغییرات رژیم غذایی و فعال شدن بیشتر از تغییر دادن آنچه می خورید موثر است ، بنابراین به راه هایی برای فعال تر شدن فکر کنید. این ممکن است به جای رانندگی پیاده روی یا چیزهایی ساختار یافته تر مثل شنا ، کلاس ورزش یا ورزش شما از آن لذت ببرید. هفته ای 150 دقیقه را هدف قرار دهید و اگر به نظر می رسد شروع زیادی به آن می رسد ، آن را در 10 دقیقه خرد کنید. انجام فعالیت های بدنی بیشتر بدون تغییر رژیم غذایی به سلامت قلب شما کمک می کند اما بعید به نظر می رسد منجر به کاهش وزن شود.

برای تماشای انیمیشن ما در هنگام ورزش ، انیمیشن ما را تماشا کنید.
4- یک رژیم متعادل بخورید
رژیم غذایی متعادل

نسخه های کم کالری ، کم کالری یا سبک از غذاهای مورد علاقه شما ممکن است مفید باشد ، اما فرض نکنید این بدان معنی است که آنها همچنین از نظر نمک و شکر کم هستند. بنابراین برچسب های مواد غذایی را بررسی کنید و سعی کنید انتخاب های سالم داشته باشید ، نه فقط کالری های پایین.

حفظ حتی کاهش وزن اندک برای سلامتی شما در دراز مدت و چیزی که باید به آن افتخار کنید مفید است

لازم نیست تمام غذاهایی را که کالری بالاتری دارند از بین ببرید – برخی از آنها با مواد مغذی سالم ، به عنوان مثال ماهی روغنی ، آجیل های بی آب و آووکادو همراه هستند. اما ممکن است بخواهید که آنها را کمتر بخورید ، یا اندازه آن را محدود کنید.

حدود 13 تغییر کوچک را بخوانید که به یک رژیم غذایی سالم اضافه می شود
5- اگر پیشرفت شما کند است ، تسلیم نشوید
لاک پشت به آرامی در حال پیشرفت برای پایان خط است

وزن ایده آل می تواند مدتی طول بکشد و ممکن است در بعضی مواقع دست نیافتنی باشد. اگر کاهش وزن شما کند باشد یا به فلات برخوردید ، احساس ناامیدی نمی کنید. حفظ حتی کاهش وزن اندک برای سلامتی شما در دراز مدت و چیزی که باید به آن افتخار کنید مفید است. پس آن را ادامه دهید!

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *