زیبایی Glutey

[ad_1]

نکاتی برای بهتر پایین

به نظر می رسد به طور ناگهانی ما're زندگی در یک کون-محور جامعه است. من فکر کردم کل غنیمت تجلیل از چیزی خواهد شد که J-lo & پف تقسیم اما Beyonce's تکان نگه داشته است پایین در بالا! کم افزایش می یابد در حال گرفتن پایین و نان در حال بزرگتر شدن بود آن را جراحی (برای $ 4,250 هر گونه) و یا موقت (والتر دریک خالی شورتی $ 15.99 www.catalogcity.com ). آمریکا در تلاش است به پمپ کردن آنچه که بسیاری از ما تلاش کرده اند برای به حداقل رساندن برای سال. در اینجا برخی از راهنمایی برای بهتر پایین:

شکل خود را “دارایی”

3 ثابت تمرینات برای تقویت و پررنگ و شکل گیری خود را پشت:

Squats
ایستاده از راست با پای خود را کمی گسترده تر از عرض شانه از هم جدا. نقطه پا بند است. رسیدن خود را با دست نگه دارید و سلاح های خود را مستقیما در مقابل از شما.
خم کردن زانو و پایین لب به لب شما به سمت زمین (تصور کنید که شما در حال تلاش برای نشستن در صندلی). مکث هنگامی که ران ها موازی با زمین است. فشار پای خود را به زمین و شروع به ایستادن مستقیم.
تکرار 10 – 15 بار.

Lunges

ایستاده از راست با پای خود را کمی گسترده تر از عرض شانه از هم جدا. نقطه انگشتان پای خود را مستقیم به جلو. نگاهی به یک گام به عقب با یک پا. دستان خود را بر روی باسن خود را برای کمک به حفظ تعادل خود را.
به آرامی خم شدن زانوی پای جلو. خود را در پشت زانو شروع به فرود به سمت زمین است. مکث زمانی که خود را در پشت زانو است که به موازات و در حدود 6 سانتیمتر از کف زمین. فشار جلو پا به زمین و شروع به راست هر دو پا.
تکرار 10 – 15 بار. نگاهی به 1 دقیقه استراحت. در 10 – 15 تکرار در پای مخالف. تکرار به عنوان مورد نظر.

Buttkickers
موقعیت خود را در تمام چهار دست و زانو در تماس با زمین است. به آرامی بلند کردن یک پا از زمین.
با برداشته پا حفظ خم در زانو بالا بردن پا بالا پایین خود را. نگه دارید و فشار برای 2 ثانیه. به آرامی پایین و تکرار 15 بار.
انجام این تمرین در هر پا دو بار.

رفتن به buttexcercises.com برای گام به گام دستورالعمل و عکس.

لرزش Tailfeather

دانا Richardson's, “30 روز به نازک تر ران” موجود در donnarichardson.com & amazon.com و یا محاکمه و درست “نان از فولاد” در دسترس در اکثر کتابخانه محلی, فیلم های پرفروش, یا amazon.com $ 15.00.

نرم به عنوان یک کودک's پایین

پس از پاکسازی و شکل خود را derriere don't فراموش نکنید که برای نرم کردن و صاف است. اگر غفلت کف می تواند پر از دست انداز. به یاد داشته باشید به پوسته پوسته شدن حداقل دو بار در هفته به پوسته پوسته شدگی سلول های مرده پوست است که می تواند تا ساخت و ایجاد پوست خشک و پوسته پوسته تغییر رنگ و / یا ضربه. خوب اسکراب بدن به سعی کنید Neutrogena بدن روشن کننده بدن با اسید سالیسیلیک موجود در هدف $ 5.49. مرطوب با یک غیر چرب, مرطوب کننده به عنوان برخی از بدن's پایین مستعد ابتلا به آکنه هستند. Eucerin موثر است و در عین حال غیر چرب و مرطوب کننده.

کشش نقطه ای

گرفتن علائم کشش یا نه گفت: به عنوان یک ماده ژنتیک. وجود دارد بسیاری از محصولات که ادعا می کنند برای حذف علائم کشش اما هیچ شواهد پزشکی این کرم های موضعی در واقع کار می کنند. محصولات حاوی کرم ترتينوئين (رتین-A Renova) ممکن است کمی کاهش طول و عرض کشش اما این محصولات با نسخه پزشک تنها و باید استفاده نمی شود در حالی که باردار یا شیردهی. حذف ممکن است یک گزینه وجود دارد چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کاهش میزان کشش می کنید. Ivillage.com پیشنهاد می کنم این مراحل:

ماساژ پوست خود را با ماساژ قلم مو و یا دستکش برای افزایش گردش خون; استفاده از کرم مرطوب کننده به این منطقه از نگرانی های روزانه به نگه داشتن پوست انعطاف پذیر و خوردن مواد غذایی که کمک به سلامت کلی پوست از جمله کسانی که سرشار از ویتامین E و C و روی و سیلیس (که کمک می کند تا به تشکیل کلاژن).

خط پایین این است که ما're نشسته در یک میلیون است. این که آیا آن's, بزرگ, دور تخت, یا, مربع, it's ما,'s زیبا و ما're پر برکت. بنجل تنه طلسم از لحظه ای اما افتخار تمام بدن خود را با دادن آن رژیم غذایی مناسب و استراحت و ورزش آن نیاز به نگه داشتن بدن شما-licious در طولانی پس از پستان گنده روند صاف می رود.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *