رژیم غذایی مجدد طرح

[ad_1]

لحظات زمانی که شما احساس می کنید در خود قوی هستند و به طور کلی هنگامی که شکست رخ می دهد. شما در حال هشدار و آماده رژیم غذایی برای دیدار با چالش های سر ، در عوض, این رژیم غذایی شکستن لحظات ضعف دزدکی حرکت کردن تا زمانی که شما پرداخت توجه است. در حالی که شما از خرید خود معده grumbles و شما گرفتن بوی سرخ شده خوراک از نزدیک دادگاه مواد غذایی یا رستوران فست فود. فقط یک کمی توقف نمی تواند صدمه دیده است ، اشتباه است. شما می توانید مجموعه خود را روز هر دو ذهنی و جسمی. انجام این کار بیش از یک بار می تواند طلسم عذاب برای رژیم غذایی خود را! جلوگیری از این سلامتی دام و انجام تمام کارهایی که شما می توانید برای تضمین موفقیت است. بهترین شرط بندی شما است به فکر می کنم در آن لحظات زمانی که شما حداقل انتظار یک ولع مصرف برای ضربه زدن. همیشه یک شکست طرح آماده و رژیم غذایی خود را به کار خواهد کرد!

در رفتن تنقلات

هنگامی که شما در خارج از خانه و دور از شخصی خود را سهام از تنقلات سالم زمانی است که شما بیشتر در معرض بد غذا خوردن. هر جمعیت منطقه ارائه می دهد بسیاری از رستوران های فست فود و غذا خوردن ناسالم جایگزین. شاید آن شده است چند روز یا چند هفته پس شما آخرین دستور خارج و به شما احساس اعتماد به نفس در مورد آن. توجه داشته باشید این است که وسوسه ممکن است عقب سر زشت خود را و خرد خود را حل و فصل! به جای خطر وسوسه انگیز سرنوشت (و فریبنده شکم خود) همیشه یک میان وعده سالم با شما. محبوب بسیاری از مواد غذایی رژیم غذایی در دسترس هستند در حمل آسان اسنک اندازه. بازی شیر یا خط یک یا دو در جعبه دستکش خود را و یا کیف پول. هنگامی که شما احساس گرسنه به نوبه خود به این چربی کمتر انتخاب به جای رفتن همه را چرب!

را مشغول نگه دارید بدون خوردن

غذا خوردن می تواند تبدیل به یک فضای پر در روز خود را. شما باید برخی از زمان بنابراین شما گرفتن یک نیش سریع به غذا خوردن. شما ممکن است انجام این کار وجود ندارد و گرسنه بودن و در طول زمان می تواند تبدیل به یک عادت. اگر شما نگران در مورد پرخوری برای درمان خستگی و یا به عنوان یک حواس پرتی آماده سازی خود را با سرگرم کننده جایگزین. نگه داشتن enthralling رمان یا کوچک بازی سفر با شما در تمام اوقات. هنگامی که شما احساس antsy و می خواهید به خوردن حتی اگر آن است که یک صرف غذا استراحت خود را مشغول فعالیت! دقیقه خواهد گذشته بیشتر به سرعت بنابراین شما می توانید روز خود را و گذشته ولع مصرف است.

خوشمزه پیشنهادات

اگر شما غذا خوردن به عنوان یک عادت عصبی یا راه را به اشغال خود در نظر بگیرید و گزینه های دیگر. آدامس جویدن یک راه عالی برای اضافه کردن برخی از عطر و طعم در واقع بدون اضافه کردن به رژیم غذایی خود را. مراقب باشید که در مورد انواع آدامس شما را انتخاب کنید. برخی از آنها قند بالا است که شما را باد در نظر گرفتن به عنوان شما را فرو برد. بسیاری از آدامس مارک آمده در قند جایگزین است که پیشنهاد فریبنده طعم فقط به عنوان خوب به عنوان هر چیزی که با قند و شکر. نگه داشتن آن جالب با ذخیره سازی چند طعم های مختلف و مارک های بنابراین شما لازم نیست رشد بی حوصله و با گزینه های خود را. نفس خوشبوکننده همچنین می توانید به عنوان یک جایگزین برای خوردن آنها لذت می برد و در مقادیر محدود.

شما می توانید با دوستان خود

اگر غذا خوردن را تبدیل به یک عادت سعی کنید جایگزین کردن آن با یک عادت سالم است که نیازی به اضافه کردن وزن به بدن خود را. اگر شما باید برخی از زمان پایین در طول روز که شما استفاده می شود برای پر کردن با خوردن سعی کنید چت به جای! شما هنوز هم ورزش خود را فک و سرگرم کردن ذهن خود را در حالی که میشه با دوستان و خانواده. به مامان یا بابا سریع حلقه تماس بگیرید و یا بهترین دوست خود را به بحث در مورد هر آنچه که در ذهن شما است. شما خواهد بود از لحاظ روانی آماده است و می تواند به طور کامل فراموش نکنید که در مورد شکایت معده است. شما عزیزان نیز با قدردانی از توجه!

خودتان را برای راه اندازی یک رژیم غذایی موفق به معنی آماده بودن برای لحظات هنگامی که شما باید گارد خود را پایین. اگر شما با داشتن مشکل شکستن عادات بد سعی کنید به جای آنها را با آنهایی که بهتر. شما احساس می کنید قوی تر و می توانید سعی کنید تحریک کننده ذهن خود را به جای دستگاه گوارش خود را. آن زمان و حتی با سقوط به عقب طرح شما ممکن است در لحظات نا امیدی. آن را در شب و روز گذشته هر گونه موانع است که مدیریت به لغزش! یادگیری از اشتباهات گذشته و آماده با یک جایگزین برای غیر منتظره ،

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *