ثبت بالغ بر ۱۳۵ هزار شکایت در سامانه‌ی ۱۹۵ وزارت ارتباطات در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹

[ad_1]

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، خبر داد:

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، اعلام کرد: تعداد تماسهای کاربران با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد و تعداد درخواست و شکایت‌های ثبت شده در این سامانه ۱۳۳ درصد افزایش یافته است.

[ad_2]

Source link

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *