شما نیاز به دانستن قادر به از دست دادن وزن

[ad_1]

نکته! شما می توانید با استفاده از گردو برای کمک به خودتان جلوگیری از خوردن خیلی در صرف غذا. خوردن یک تعداد انگشت شماری از آنها را در یک زمان و به آرامی.

چاقی یک مشکل بهداشتی است که می تواند تاثیر منفی خود را روانی و فیزیکی است. فقط شما می توانید چیزی در مورد آن انجام. اگر شما اضافه وزن دارند یا چاق شروع به یادگیری همه چیز شما می توانید در مورد راه هایی برای برخی از وزن اضافی خود را. مطالعه بیشتر در برای برخی از راهنمایی برای کمک به شما از دست دادن وزن اضافی.

نکته! غلبه بر گرسنگی چنگال. شما ممکن است پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای رد هوس خود را.

خوردن مقدار زیادی از گردو می تواند به شما کمک کند از دست دادن وزن است. مطالعات نشان داده است که خوردن گردو در صبح می تواند نگه داشتن شما یک مدت طولانی از یک صبحانه سنتی. گردو بزرگ برای وعده شگفت انگیزی است.

نکته! همیشه میان وعده های سالم در دست به شما از طریق هوس. کوچک کیسه آجیل و دانه ها و میوه های خشک را می توان نگهداری کیف پول خود را در جیب کشوی میز و حتی محفظه دستکش ماشین خود را برای آن لحظات معده خود را نیازمند رضایت.

اگر شما در حال شروع یک رژیم غذایی را امتحان کنید برای دریافت مشاوره از یک متخصص قبل از شما آغاز خواهد شد. هر کس متفاوت است و چه کار کرده و دوستان خود را ممکن است برای شما کار. یافتن بهترین رژیم غذایی و وزن از دست دادن استراتژی برای شما به منظور از دست دادن وزن خود سفر یک موفقیت است.

نکته! پوند از گوشت خود را هنگامی که شما خرید به صورت فله. سپس تقسیم آن به بخش های کوچک یخ بنابراین شما باید تنها در خدمت بخش آماده زمانی که شما به آنها نیاز دارید.

مهم نیست که چقدر ناراحت کننده آن ممکن است احساس آن است که واقعا مهم را قبل از تصویر. قادر به ببینید که چقدر شما've بعد خواهد بود انگیزه برای ادامه.

نکته! اگر شما از دست داشتن غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید اسپاگتی ماکارونی بدون. استفاده از شامی کباب, کدو سبز خام و سس گوجه فرنگی برای ایجاد یک دلپذیر جایگزین.

مطمئن شوید که شما در حفظ یک نگرش مثبت در حالی که از دست دادن وزن است. اگر شما می توانید حفظ افکار مثبت در مورد آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به شما'll در واقع شروع به لذت بردن از خودتان. این منجر شما به انرژی بیشتری در آن خشن روز.

کاهش مصرف کافئین خود را. نوشیدن مقدار زیادی کافئین تداخل با سوزاندن چربی.

گوشت قرمز

نکته! آشنایی با غذاهایی که در MUFA است یک راه عالی برای شروع به آماده شدن برای یک رژیم غذایی است. مخفف MUFA به معنی “اسیدهای چرب اشباع نشده”.

کاهش کلسترول و چربی اشباع شده مصرف کمتر خوردن گوشت قرمز. را در وعده های غذایی خود را بیشتر سبزیجات با جهت گیری های گوشت بودن کنار ظرف به جای اصلی. همچنین, سعی کنید برای اضافه کردن قطعات کوچکتر از گوشت قرمز به وعده های غذایی خود را.

نکته! اگر شما احساس می کنید گرسنه صبر کنید 15 دقیقه قبل از غذا خوردن. خستگی و نیاز به هیدراتاسیون می شود بدن به آن فکر می کنم گرسنه است.

اجتناب از غذا خوردن از استرس و نا امیدی و یا غم و اندوه است. ورزش زمانی که شما احساس آبی می تواند انجام شگفتی برای بلند کردن خلق و خوی. ثابت شده است که زمانی که شما ورزش بدن شما اندورفین که کمک به شما را در خلق و خوی بهتر. و شما ریختن پوند نیز هست.

نکته! به منظور خودتان صرفه جویی در پول در مواد غذایی طرح تمام وعده های غذایی خود را جلوتر از زمان و سپس شما می دانید شما خواهد شد غذا خوردن وعده های غذایی سالم در تمام هفته را از طریق. شما می توانید صرف غذا راحت تر از شما می دانید آنچه شما خواهد شد و جلوتر از زمان.

خلاص شدن از شر تمام لباس های قدیمی خود را که دیگر مناسب است. پنهان اثر نگه داشتن لباس خواهد بود که به تأیید مجدد وزن خوب است چرا که شما هنوز هم باید لباس. اگر شما خلاص شدن از شر این لباس ها شما'خواهید به نگه داشتن از دست دادن وزن به جای به دست آوردن.

نکته! نوشیدن مقدار زیادی از آب را به یک رژیم غذایی سالم است. سعی کنید به مصرف بین 60 و 80 اونس آب در روز است.

سعی کنید خوردن وعده های غذایی به آرامی. تمام جویدن مواد غذایی به طور کامل تا زمانی که آن را's شبیه به مایع است. بدن شما را, مواد غذایی موثر تر و شما بهتر می تواند جذب مواد مغذی همچنین زمانی که شما به آرامی غذا خوردن معده گزارش به مغز آن است که در حال حاضر پر کردن.

نکته! گاهی اوقات ساده ترین راه برای از دست دادن وزن است که به سادگی با خوردن بیشتر سبزیجات و میوه ها. برو سنگین در سبزیجات میوه ها حاوی مقدار زیادی قند است.

تردید از هر گونه محصولات از دست دادن وزن قرص یا کرم است که فریب شما را به خرید آنها را با وعده سریع و آسان کاهش وزن است. آن's ممکن است که شما'll کمی از دست دادن در آغاز, اما هنگامی که شما دیگر را مکمل وزن خواهد آمد.

نکته! به نوبه خود وقت خود را بر روی تلفن خود را به از دست دادن وزن تمرین. به جای نشستن و نگه داشتن در حال حرکت در حالی که شما صحبت کردن در تلفن.

Don't خوردن 3 وعده های غذایی بزرگ در روز است. اگر شما عادت به خوردن سه وعده های غذایی بزرگ در روز شما به احتمال زیاد به پیش افتادن از کالری خود را محدود و وزن از دست دادن نیست. به جای خوردن چند وعده کوچک در روز است. هدف 200-300 کالری در هر وعده غذایی و سازگار باقی بماند.

نکته! شما نیاز به تمرکز بر روی مثبت ایجاد عادات جدید به جای breaking bad رژیم غذایی و عادات. اگر شما تمرکز خود را بر روی تغییر در یک راه مثبت شما بیشتر احتمال دارد به چوب به رژیم غذایی خود را.

یک نکته خوب است که ممکن است به شما کمک کند از دست دادن وزن است که به اطراف خود با افرادی که فعال هستند. زمانی که شما در اطراف افرادی که فعال ماندن شما مناسب تر می شود که راه خود را. برعکس کم فعالیت افراد ممکن است باعث شود شما را به دریافت بیش از حد تنبل.

نکته! نوشابه و یا پاپ همیشه باید اجتناب شود. این نوشیدنی حاوی مقدار زیادی قند و هیدرات کربن و افزایش خواهد یافت و هوس خود را.

در حال حاضر که شما've خواندن این مقاله باید آن را آشکار است چگونه می توانید آغاز شده است. بهبود زندگی خود را با گرفتن خارج و ورزش و استفاده از راهنمایی های موجود در این مقاله برای کمک به رهبری راه. خواندن یک مقاله در اولین گام خود را در سفر از دست دادن وزن. به منظور واقعا شما نیاز به حرکت به جلو و در آغوش امکانات.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *