باید به شما متوقف بازاریابی در طول COVID-19?

[ad_1]

تاثیر Coronavirus در کسب و کار کوچک

به عنوان یک انسان I'm مطمئن شوید که شما've متاثر شده است COVID-19 (همچنین شناخته شده به عنوان رمان coronavirus) در برخی از راه.

آیا این بدان معناست که هیچ گونه نگرانی در مورد پدر و مادر مسن, تغییر برنامه سفر یا جوراب زنانه ساقه بلند در ملزومات به کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی آن's سخت به احساس استرس است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما ممکن است با دیدن کمتر مشتریان به عنوان افراد محدود کردن تعامل اجتماعی تغییر سفر و اوقات فراغت برنامه ها و تمرکز بر سالم ماندن به جای خرید محصولات و خدمات است.

مگر اینکه شما فروش کاغذ توالت و یا ضد عفونی کننده دست شما ممکن است نگران تاثیر coronavirus در کسب و کار کوچک خود را درآمد کارکنان و خالی قیف بازاریابی.

بنابراین معنا است که شما باید سرپا ایستادن کردن و متوقف کردن تلاش های بازاریابی خود را برای زمان ، هیچ!

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است coronavirus جهانی همه گیر و it's بسیار نامشخص زمان. با این حال من'm راسخ تمرکز بر روی آنچه که ما می توانید انجام دهید و تغییر در حالی که پیدا کردن فرصت ها در میان سختی.

هر چالش را می توان ملاقات با عقل سلیم منطقی فکر می کردم و حتی مهربانی. این زمان برای بی خردی است. من از تماشای یک وبینار روز دیگر و کسی گفت: “نگرانی این است که مانند یک صندلی rocking-آن را به شما می دهد چیزی برای انجام اما برنده't به شما در هر نقطه!”

من می دانم که ما در حال زندگی در نگران کننده بار. ویروس و چگونه اقتصاد جهانی است که در پاسخ به اقدامات پیشگیرانه قرار می گیرد این است که چیزی را که در کتاب های تاریخ.

اما به عنوان صاحبان کسب و کار وجود دارد یک چیزی که ما هنوز هم باید کنترل بیش از که's توانایی و انعطاف پذیر را انتخاب خواهد کرد که ما را از طریق این بار به عنوان بهترین امکان پذیر است.

در این مقاله من'm های برخی از راههای شما می توانید آدرس چالش های بازاریابی در دوران بحران و حفظ کسب و کار خود و رفتن.

اجازه دهید's شروع شده توسط به دنبال در دو اشتباه راه برای رویکرد بازاریابی در طول یک بحران در حال حاضر:

1. ساخت یک شوخی در مورد کوروناویروس. چند هفته پیش از آن معمول بود برای دیدن آنلاین الگوهای رفتاری و طنز کمپین های بازاریابی به اشتراک گذاشته شده. لاس وگاس طلا و جواهر و حتی ایجاد یک کمپین برای فروش حلقه!

به عنوان بیشتر و بیشتر مردم در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار بود توسط coronavirus این آهسته زیادی است. ساخت نور از این وضعیت نه تنها در طعم و مزه فقیر اما شما'll به احتمال زیاد درایو دور یک تکه خوبی از مخاطبان خود را.

2. بازی در مردم ترس. آن's یک چیز را به استفاده از یک حس فوریت برای فروش محصول یا خدمات خود را اما آن's یکی دیگر از چیزی به طور کامل به استفاده از تاکتیک ترساندن.

برای مثال don't ترساندن مردم به خرید یک کیت کمک های اولیه با یک پیام مانند “تنها دو سمت چپ! Don't خطر خانواده خود را's سلامت!” به جای تمرکز روی سود بودن فعال و آماده کردن در تجهیزات پزشکی.

مطمئن شوید که زاویه و تن خود را بازاریابی خود را بررسی کنید مشتری's زمان نگرانی و درد نقاط بدون سرمایه گذاری در اضطراب است.

چگونه به طور موثر خود را در بازار کسب و کار کوچک در طول شیوع کروناویروس

مهم نیست که چه نوع از کسب و کار کوچک شما باید اولویت خود را به وضوح در برقراری ارتباط با مشتریان خود را به آنها را در سهولت.

فکر می کنم در مورد آنچه شما و مشتریان شما نیاز به شنیدن از شما و چگونه شما می خواهید به موقعیت کسب و کار خود و در طول این بحران است.

در اینجا 3 راه به بازار کسب و کار شما در طول coronavirus بحران:

1. همه اطمینان است که شما're حفاظت از سلامت خود . این امر به ویژه درست است اگر شما یک آجر و ملات محل. این ممکن است به معنی های اضافی خود را بهسازی شیوه های قرار دادن یک ضد عفونی کننده دست ایستگاه در مقابل محل سکونت خود را و یا اجرای یک سیاست که در آن همه کارکنان پوشیدن ماسک و دستکش.

برای مثال top world news سهام اضافی خود را تمیز کردن اقدامات احتیاطی با توجه به کروناویروس در وب سایت خود .

2. آماده به محوری. شما باید انعطاف پذیر به بهترین خدمت به مشتریان خود. یعنی ممکن است به جای لغو یک مشتری کنفرانس شما آن را تغییر دهید به یک رویداد مجازی.

اگر شما در حال برنامه ریزی آینده کارگاه و یا رویداد محوری با مخاطبان خود در ذهن. آن's ممکن است شما در حال حاضر مجبور به لغو یا postponne اما don't فرض کنیم هر کس می خواهد راه حل شما're ارائه.

در نظر گرفتن گزینه های مانند ساخت آن را یک نسخه مجازی از این رویداد و یا postponning کنفرانس خود را به تاریخ بعد. و یا برخی از افراد ممکن است بخواهید بلیط بازپرداخت.

نظر سنجی و پرسشنامه می تواند یک راه عالی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات صادقانه از خود دارندگان بلیط قبل از تغییر یک رویداد.

و البته نگاهی به تمام قراردادهای خود را به اطمینان حاصل شود شما're تحت پوشش قبل از ساخت هر گونه تغییرات.

اگر شما're سرویس دهنده ایجاد راه های دیگر برای کمک به مشتریان خود را مانند این مربی تناسب اندام را انجام داد. او به آنها ارائه یک راه برای اقامت مناسب که شامل نیست که در اطراف یک گروه از مردم در یک باشگاه بدنسازی است.

3. کارکنان خود را یک اولویت بیش از حد. Don't تمرکز تمام تلاش خود را بر روی بازاریابی در طول این زمان. کارکنان خود را چه نگه داشتن کسب و کار خود و رفتن پس چگونه می تواند به شما برای مراقبت از آنها ؟

شاید شما می تواند به شما کارکنان این گزینه از کار 100% از راه دور در حالی که COVID-19 یک نگرانی است. و یا آنها را به یاد شما به طور کامل آنها را تشویق به ماندن در خانه اگر آنها're احساس بیمار.

بیشتر شما می توانید کارکنان خود را در سهولت بهتر است آنها را با'll be قادر به پشتیبانی از کسب و کار شما و مشتریان شما.

چه صاحبان کسب و کار کوچک می توانید از Coronavirus

من می دانم که این کار سختی است و من امیدوارم که شما می توانید قطع در آن وجود دارد و در حال حاضر تمرکز و در حال خدمات به مشتریان و کارکنان.

آنها're ترس و آنچه شما انجام دهد و یا به اشتراک گذاری می تواند کمک به کاهش این ترس. به یاد داشته باشید مراقب باشید و عمدی در مورد آنچه شما're گفت.

اگر کسب و کار کوچک است که منفی تحت تاثیر قرار توسط coronavirus, it's نیز زمان خوبی برای ارزیابی مجدد کسب و کار خود و اصول از جمله چگونه CONVID-19 مؤثر است بازاریابی دیجیتال است. چگونه شما را در مقابله با بحران در زمان آینده اتفاق می افتد? وجود دارد چیزهایی که شما'd متفاوت انجام آماده تر باشد و یا جلوگیری از ضرر و زیان ؟

مانند هر چیز دیگری در زندگی این است که یک تجربه یادگیری است. سالم ماندن سالم و مثبت است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *